שמורת פליטביצה ”פליטביצה ביום גשם“
הגענו לשמורה ביום גשם שוטף, לאחר 24 שעות גשם ביום הקודם. ציפינו שהשמורה תהיה ריקה יחסית, במיוחד כשהתחזית למחרת (יום ראשון) היתה ליום נעים.
למרות זאת היו לא מעט מטיילים. לא נערכנו בהתאם ונאלצנו לקנות מעילי גשם מניילון בחנות המזכרות של השמורה, כדי להגן על תיקי הגב שלנו. מטריות קנינו עוד קודם לכן. יש לשים לב שביום כזה השבילים בחלק גדול מהשמורה בוציים וכמעט מוצפים במים וקשה מאוד להמנע מלהכנס לבוץ.
נסו להיערך בהתאם לתחזית, או לפחות דאגו לזוג נעליים וגרביים נוספות. למרות הגשם השוטף שלא פסק לרגע, היתה חוויה מדהימה.
עשינו את מסלול H, שלקח לנו כ-4 שעות. כנראה שבכל זאת העומס היה נמוך, לא היו תורים לאוטובוסים ולמעבורת וגם על השבילים עצמם לא נרשם עומס מיוחד.
מומלץ ב”חום”...
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל