קוסמורנט ”רק קוסמורנט בצפון יוון“
השכרנו הרבה רכבים במקומות שונים בעולם אבל חוויה כזאות עוד לא היה. הנציג פגש אותנו השדה עם המפתחות וזהו נסענו! . כשחזרנו לסלוניקי הנציג חיכה לנו כדי שלא נצטרף לחפש חנייה. החזרנו את הרכב ל3 ימים שלא היינו צריכים אותה בעיר וקיבלנו אותה חזרה ביום א בבוקר לפני שיצאנו מהעיר שוב. חסך לנו כסף וכאב ראש על חנייה. הנציג גם פגש אותנו בשדה ליד ההמראות כדי להחזיר את הרכב, אפילו לא כיבנו את המנוע. דמי ההשכרה כבר כוללים את הביטח של הExcess ולכן אין את הקטע של לצלם את הרכב לכל סריטה, אין איןסוף טפסים והרכבים חדשים. ממליצה בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל