חברת טנזניה טריפ ”המלצה חמה על חברת טנזניה טריפ“
היינו בטיול פרטי בטנזניה וזנזיבר בתחילת יולי, סיון המקסימה אירגנה לנו אחלה לודג׳ים בספארי וגם מדריך מוכשר ברמות (קוראים לו לאמיק – מומלץ מאוד). המדריך אסף אותנו משדה התעופה והיה צמוד אלינו כל הזמן. גם כשטסנו לזנזיבר היה נהג שלקח אותנו למלון, הכל היה מסודר ומתוקתק. מאוד נהנינו בספארי אני ממש ממליצה. טבע מדהים ומראה החיות בסביבתם הטבעית היה ממש מקסים. פשוט חלום. עוד דבר חשוב אני רוצה להוסיף שסיון הייתה כל הזמן זמינה בוואטסאפ ודאגה שהכל בסדר.
אחלה שירות וחברה :)
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל