מעבורת חינמית לסטטן איילנד ”הפלגה חינמית לסטטן איילנד“
ליד הבאטרי פארק במנהטן ישנו מבנה גדול שנקרא Staten Island Ferry. זוהי תחנת יציאה של מעבורת גדולה שמפליגה לסטטן איילנד. ההפלגה חינמית. מגיעים לאולם, רואים על לוח התצוגה מתי ההפלגה הקרובה ומחכים עם המון אנשים. כאשר הדלתות נפתחות כולם הולכים אל המעבורת, האולם מתרוקן והמעבורת יוצאת לדרך. רוב האנשים עומדים/יושבים בפרוזדורים החיצוניים. כדאי להכנס ולעמוד בצד ימין של המעבורת כי זה הצד שממנו רואים בהמשך הדרך את פסל החירות מקרוב. (אין אפשרות לרדת אליו) . גם קו החוף של מנהטן נראה יפה. כשמגיעים לסטטן איילנד עוברים בטרמינל של המעבורת כדי לקחת אותה חזרה למנהטן.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל