הר הגעש וזוב ”טיפוס על הר הגעש “
טיפוס קשה ביותר על חול מעצבן כחצי שעה. לא כיף ולא מהנה בכלל. כשמגיעים כבר ללוע, אכזבה ענקית לא רואים כלום מלבד בור גדול ובתוכו חול ועפר.
לחלוטין לא שווה את המאמץ!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל