הזמינו online
מלון אל מסון דה טולום ”לינה בקנקון“
מלון/אכסניה, שיש בו גם חדרים פרטיים וגם לינה משותפת, עם בריכה מגניבה ואווירה כייפית. מרחק הליכה מהתחנה המרכזית, קרוב למקומות אוכל. אוסקר וג'אווה מנהלים את המקום באווירה ממש טובה. ערכנו שם לבתי יום הולת עם עוגה שרכשנו בוול מארט בהמלצתו של ג'אווה. מומלץ בחום, זה היה סיום נהדר לטיול של חודש בקובה ומקסיקו. שילמנו 350 פזוס לחדר פרטי לשני אנשים.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל