מסלול עד שבוע בהר מולאנג'ה ”טרק ב My. Mulanje“

אנחנו יצאנו לשלושה ימי טיול על הר מולאנג'ה במלאווי.

את המסלול התחלנו ב- Likhubula, משם עלינו במסלול הארוך שעובר דרך המפלים ששמו Chambe Path שלוקח בין חמש-שש שעות, ובלילה הראשון ישנו ב- Chambe Hut. ביום השני המשכנו ל- Chisepo Hut, הליכה של כשלוש שעות. בבקתה משאירים את רוב הציוד, ועולים עם מים ואוכל לפסגה ששמה Sapitwa. העלייה לוקחת בין שעתיים וחצי לשלוש וחצי שעות והירידה לוקחת כ-שעתיים וחצי שלוש שעות.

הטיפוס היה מאוד חוויתי בשבילנו, ישנה עלייה חדה וטיפוס על בולדרים. את הלילה ישנו בבקתה שבה השארנו את הציוד לפני הטיפוס לפסגה. ביום השלישי ירדנו דרך Sky Line שזו הליכה בין ארבע-לשש שעות תלוי בקצב שלכם. את המסלול סיימנו בחזרה ב- Likhubula. אנחנו לקחנו את וינסנט בתור המדריך והפורטר שלנו, היינו ארבעה אנשים ולא לקחנו הרבה ציוד, ומאוד נהנינו איתו, ממליצה עליו בחום! מספר טלפון ‏‪+265 885 33 71 11‬‏.

הכניסה לפארק עולה 100 קאוצ'ה ( לא משנה לכמה ימים נכנסים), בקתות ממשלתיות, אלו הבקתות שאנחנו ישנו בהן, עלו 1,000 קאוצ'ה ללילה. בבקתות הממשלתיות אין הרבה, יש מקום להדליק אש לבישול ומים לשתייה ושטיפת כלים. יש שם אנשים שאחראים על הבקתה ודואגים למים ולאש. יש גם כמה מזרונים ומי שמגיע ראשון מקבל אותם. ישנם בקתות ששייכות לכנסייה ובהן יש יותר ציוד. אנחנו היינו באוגוסט והיה לנו קר בלילה. יש להביא אוכל וציוד בישול לכל הימים (אם אין לכם ציוד אפשר להשכיר). מים ממלאים בבקתות, המים מגיעים מהנחלים.

אנחנו הגענו ביום הראשון של הטיול מ- Mulanje Motel ל- Likhubula בטנדר פרטי, שלקח אותנו תמורת כסף. שנן בקתות של Ccap בכניסה לפארק, שעולות 12,000 קאוצ'ה לארבעה אנשים. המחיר סביר וזה ממש בכניסה לפארק ככה שאפשר להתחיל מוקדם. יש אפשרות לעשות שם גם קמפינג.