מטבע ועלויות בגוואטמלה (גואטמלה) ”לא מכבדים כרטיסי אשראי בגוואטמלה“
בגוואטמלה לא מקבלים כרטיס אשראי ושלא יאמרו לכם אחרת. כל פעם אפשר, תוציאו 2,000 קצאל מה - ATM. אם הם כבר מקבלים כרטיס אשראי, צריך לשלם לפחות 10% יותר.
ועוד משהו, על בקבוקי מים כתוב מה המחיר שלהם. שימו לב שלא גובים מכם יותר, או יותר בצורה מוגזמת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל