הפארק הלאומי דה לה גספאזי ”פארק נסיונאל דה לה גספאזי - הוזהרתם“
מדובר בפארק יפהפה בקוויבק ומומלץ מאוד מבחינת נופים וחיות, אך מבאס במיוחד מבחינת צוות הפארק, שלא מפסיק להטריד. לאורך כל זמן השהות שלנו היינו צריכים להציג אישור לתשלום בכל מקום בפארק (כולל בבוקר שישבנו לקפה, בתוך המוטורהום, לפני המסלול, בסופו של אותו המסלול ואפילו באמצע אחד המסלולים). גם בערב וגם בבוקר באו כמה פעמים לשאול אותנו איפה אנחנו מתכוונים לישון או איפה ישנו אתמול. התשלום על הלינה מאוד יקר יחסית למקומות אחרים (26 דולר לחניה ללא שירותים בחוץ אפילו) ועוד גורמים לך להרגיש כמו גנב עם כל השאלות הבלתי פוסקות האלה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל