מסלול חד יומי בטורונטו ”יום רגלי בטורונטו- כמה טיפים“

תמונת הפרופיל של sjudite
sjudite

04/09/2019- יום רביעי -נסענו עם רכב לתחנת הרכבת Finch. שם יש תחנת רכבת תחתית וטרמינל אוטובוסים עם חניון ענקי לרכב ב-5 דולר קנדי ליום. חנינו את האוטו שם (משלמים במכונה ושמים את הפתק על הדש) . ונסענו במטרו למרכז העיר. יצאנו לרחוב, היה קריר למרות התאריך, הרחוב היה סגור לתנועה ע"י המשטרה. פתאום ראינו תהלוכה של כל הסטודנטים שנה א'' הולכים שרים ורוקדים ברחוב בתלבושות מאוחדות. הייתה מוזיקה גבוהה והיה נחמד לראות ככה את הילדים בני 18 שזה עתה התקבלו לאוניברסיטה ומאוד שמחים על כך. הבנו שזה היום הראשון ללימודים.

המשכנו ליורקוויל, Yorkville, שכונת יוקרה עם חנויות של כל מותגי האופנה היוקרתיים מאירופה. חנויות יפות, מסעדות אלגנטיות ואנשים לבושים היטב למרות שזה בוקר. מומלץ לשבת בקפה לתצפת על אנשים ברחוב, אולי תראו סלב. משם הלכנו ברגל בכל העיר דאון טאון. ביקרנו במרכז איטון Eaton Center, שזה קניון גדול מאוד, מתחם ענקי מקורה עם מסעדות וחנויות. עברנו מול בניין העירייה הישן וגם מול בניין העירייה החדש ומודרני. הלכנו ברובע הסיני China Town והגענו למוזיאון לאומנות Ago - - בשעה 17. ישבנו לאכול קרפ ממול וב18 נפתח המוזיאון בחינם. נכנסנו לסיור נרחב במוזיאון. בימי רביעי קבוע המוזיאון נפתח בחינם מ6עד9 בלילה. היינו עד 20 בערך. חזרנו במטרו עד לתחנה Finch ולקחנו את הרכב שחנה שם. באותו יום הלכנו ממש הרבה, קילומטרים רבים עם מנוחות קצרות מדי פעם לנשנוש ושתייה. מומלץ נעלים ובגדים נוחים.