המדריך לואיס אורלנדו ”המלצה על מדריך נהג קובני“
חזרנו מטיול בקובה וקוסטה ריקה. בקובה הטיול אורגן על ידי לואיס שתכנן את המסלול ואת מקומות הלינה וליווה אותנו 24/7. אדם נעים, בעל ידע, אמין וסובלני, נהיגה בטוחה, יחסי אנוש מצוינים. עובד בעיקר עם ישראלים ומבין קצת עברית. לקח אותנו למקומות טובים לאכול, נהנינו מכל רגע-מומלץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל