הזמינו online
מלון רינה סינאייה ”המלצה על מלון רינה“
שהינו שם כזוג במשך 4 לילות במהלך חודש מאי. נתחיל עם הדברים הטובים: החדרים נקיים, גדולים ומרווחים, המיטות גדולות ומאוד נוחות, יש בחדר מזגן ורדיאטור לחימום, טלוויזיה עם המון ערוצים כולל ערוץ ישראלי והוויי פיי שבחדרים חזק ויציב. המגרעות הן: ארוחת הערב היא בשעה 8, מי שמגיע כעבור 15-20 דקות עלול למצוא שאריות בלבד. כדי להגיע אל המלון צריך לעלות כ-15 מדרגות מהרחוב. מי שמוגבל בתנועה צריך לקחת זאת בחשבון. יש אומנם מעלית קטנה שמסוגלת להעלות / להוריד אדם אחד בלבד מהמלון לרחוב אבל החוויה בה לא נעימה. בשורה התחתונה, בהתחשב במגרעות שציינתי, אנחנו מאוד נהנינו.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל