סנטרל פארק ”טיול אופניים בסנטרל פארק“
אם הגעתם לניו יורק במזג אוויר נעים (כלומר לא בזמן החורף), חובה לבקר בסנטרל פארק. לדעתי, הדרך הכי טובה ונעימה לטייל בסנטרל פארק היא בעזרת אופניים. בטיול ברגל לא תראו חלקים גדולים מהפארק ורק באופניים תוכלו לטייל ברובו ולספוג את האווירה ואת העוצמה של הפארק הזה. מספר פעמים טיילתי באופניים בפארק וכל פעם נהנתי מחדש. באחת הפעמים, שבהן שאלתי אופניים מקרובי משפחה, לקחתי איתי צידה לדרך ועשיתי פיקניק על המדשאות ולאחר מכן גם החלקתי על הקרח (לאחר שקשרתי את האופניים). אופניים ניתן לשכור מסוכנים רבים שפשוט עומדים בצד הדרומי של הסנטרל פארק (אזור רחוב 55 עד 59) וניתן לשכור אופניים לפי שעה בתמורה לפיקדון של תעודה. לעיתים גם תוכלו לשכור אופניים זוגיים. מומלץ ביותר, במיוחד עם ילדים!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל