העיר אוסטוני ”כייף עם טוקטוק“
עיר עתיקה יפה, לקחנו טוקטוק לסיור של שעה - בין הסמטאות הצרות והגענו לתצפיות לכיכרות וכמובן לקתדרלה
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
עיר עתיקה יפה, לקחנו טוקטוק לסיור של שעה - בין הסמטאות הצרות והגענו לתצפיות לכיכרות וכמובן לקתדרלה
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל