סג'יד יאפר ”נהג ואיש מקסים בזנזיבר“
קבענו עם סעיד מראש שיאסוף אותנו מהשדה. יום קודם הוא סימס לוודא שהכל בסדר ואנחנו מגיעות בזמן. הוא המתין לנו ביציאה מהשדה ולקח אותנו למלון בקנדווה. המחיר היה 45 דולר והוא היה פשוט מקסים.
בנוסף להיותו נהג, סעיד גם מוציא טיולים שונים באי והמחירים שלו לא מתקרבים למחירים שגובים במלונות. בדרך חזרה סיכמנו איתו שיאסוף אותנו, ביקשנו לעשות עצירה קטנה בשוק בדרך לשדה בשביל לקנות תבלינים. הוא גם דאג לקחת אותנו לאיש מקסים שלא ניסה לרמות אותנו וגם לא גבה דולר יותר ממה שסיכמנו למרות העיקוף והעצירה הלא מתוכננים. ממליצה בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל