קוסמורנט ”השכרת רכב "קוסמורנט" בסלוניקי“
הזמנתי בחברת קוסמורנט רכב כבר מהארץ. זוהי חברה משפחתית קטנה וטובה. תקשרתי אתם בווצאפ. הם היו הרבה יותר זולים מכל חברה אחרת שבדקתי (מסתבר שמחירי השכרת הרכב בסלוניקי יקרים מאוד בהשוואה לשאר יון ולאירופה) . הם לא לקחו כרטיס אשראי בכלל, נתנו אפשרות לשלם מהארץ בכרטיס אשראי או לשלם במזומן עם קבלת הרכב. בחרתי באופציה השניה (כי זה נשמע לי קצת חשוד.) . הם הביאו לנו את הרכב למלון בשעה שקבענו, היה רכב חדש לגמרי ואפילו כשהיה כתוב בלוח השעונים שצריך להוסיף תוסף מיוחד לדיזל ולא הבנתי מה זה, שלחתי להם צילום של זה, הם שלחו תשובה שנמלא והם יחזירו לנו את הכסף וכך היה. החזרנו את הרכב בשדה התעופה שעתיים לפני הטיסה - היה מושלם!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל