קוסמורנט ”חב"ד“
היינו בסוכות היה ממש אוירה מדהימה מאוד ממליצה אפילו להיות במלון הזה. הרב והבחורה שטרחה לאוכל כשר וכל טוב בסוכה זכינו לברך בסוכה. ממליצה שחברות תיירות שימליצו על המלון שבו יש אוירה יהודית וחמה מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל