פואיינה בראשוב - אפרה סקי, מסעדות, חיי לילה ועוד

באתר הסקי פואיינה בראשוב מגוון אפשרויות בילוי מגוונות כולל אפרה סקי ומסעדות הרים ייחודיות - איפה עוד תוכלו לשתות ברנדי מקומי, לאכול סטייק בשר דוב או מרק צ'ורבה רומני ולשמוע שירי פולק מקומיים? רק ברומניה
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: פואיינה בראשוב - אפרה סקי, מסעדות, חיי לילה ועוד
צילום: עידן קרמזין

אפרה סקי

בפואיינה מגוון אפשרויות האפרה סקי לא נרחב (במיוחד מכיוון שהעיירה קטנה) והוא כולל מספר מועדונים, פאבים, באולינג והחלקה על הקרח, אך תמיד קיימת האפשרות לנסוע העירה לבראשוב, יש בעיר שפע מסעדות, בתי קפה, בארים ומועדוני לילה. האפרה סקי העיקרי מתקיים במלונות ובברים ברוח המסורת הרומנית עם מופעי פולקלור, ריקודי שורות, מוסיקה צוענית או פולקה, הרבה אלכוהול במחירים זולים. אם תרצו תוכלו ללכת לאחד מבתי המלון המאפשרים שימוש במועדוני הספא שלהם, סאונה, ג‘קוזי, עיסויים וכן בריכות מינרליות, בריכות שחיה ועוד.

מסעדות בעיירה

בילוי גסטרונומי בעיר הוא חוויה בלתי נשכחת עם מגוון המסעדות המקומיות, השמחה והמוסיקה ברקע. המחירים בעיר ידועים כמחירים שווים לכל נפש ובהחלט תקבלו תמורה עבור כספכם. יש כמובן מסעדות רבות וטובות הממוקמות במלונות השונים, נסו לקחת חלק בחוויית האוכל המקומית במסעדות בעיר, טעמו מהמאכלים המקומיים: מרק צ`ורבה חם עם שמנת, בשרים מתובלים בטוב טעם, בשר כבש, בשר צבי בגריל, מרק כבש, מרק כרוב, יחד עם האוכל שותים יין מקומי או Tsuica – סוג של ברנדי והרבה בירה מקומית.

רוב המסעדות מגישות מנות רומניות טיפוסיות והן מעוצבות בסגנון כפרי וחם. למי שמחפש אוכל מעט יותר מוכר ימצא בתפריטי המסעדות גם פיצות, מנות עיקריות בסגנון מערבי ועוד.

• Vanatorul - מסעדה המעוצבת בסגנון רומני כפרי עם תפריט שמבוסס ברובו על בשר ציד: דוב, צבי, חזיר בר, פסיון. במסעדה מופיעה בכל ערב להקה קבועה שמנגנת שירים עממיים ומוכרים (טל‘ - 0268-262354).
  • Coliba Haiducilor - מסעדה הנקראת בקתת הפושעים עם וותק של למעלה מ-40 שנה, נמצאת במרכז העיירה, ומגישה מגוון של אוכל רומני מסורתי. האווירה מושפעת מחוויית הציד ועם מוטיבים של ציד מכל עבר: רובים, ועורות של בשר הציד מעטרים את הקירות. (טל‘ 0268-262137)
  • Sura Dacilor - מסעדה בצד המערבי של האגם בתוך שני אוהלים אינדיאנים מעץ. המלצרים לבושים בבגדים מסורתיים של הממלכה הדאקאית (ששלטה ברומניה לפני תקופת הרומאים). הריהוט עשוי עץ ועור, יושבים על גזעי עץ מכוסים עור. אתר: www.suradacilor.ro
  • Stana Turistica - מסעדת דיר התיירים נמצא בתוך חווה מחוץ לעיר (במרחק של כשתי דקות נסיעה), המסעדה מגישה מנות ראשונות קרות (גבינות, ירקות ונקניקים) וכן עיקריות גדולות המתבססות על בשר, הכל נעשה במקום והכל טרי (טל‘ 0268-475948).
אפרה סקיאפרה סקי

חיי לילה

הברים והפאבים בעיר בראשוב מודרניים וטובים ומהווים אטרקציה לילית לצעירים ומבוגרים כאחד - כמו בכל עיר גדולה עם היצע גדול והרבה פעילות. ברובם יש מבחר גדול של בירות מקומיות, משקאות חריפים ויינות רומנים. רוב סצינת האפרה-סקי סובבת סביב הברים והמועדונים של המלונות. במועדוני הלילה יש לפעמים מופעי קברט זולים, מופעים אירוטיים וכדומה.

• Capra Neagra - מועדון המציע מגוון הופעות קברט, או מופעים אירוטיים. (טל‘ - 40-268-544123).
  • Blitz Club - מקום קטן ותוסס, מומלץ לשעות הקטנות של הלילה (טל‘ 0268-477780).
  • Bonsai Club - בר שמח וחביב המציע מגוון רחב של קוקטיילים ומשקאות באווירה נעימה (טל‘ - 40-268-544123)
  • Capra Neagra - דיסקוטק המציע מוסיקה מגוונת, אווירה צעירה וקופצנית (טל‘ 0268-262191).
  • Romeli Pub - פאב הפעיל ביום ובלילה, מציע גם אפשרות לאכול. בחוץ ניתן לצפות בנוף ולהאזין למוזיקה טובה (טל‘ 0268-262256).