שלג לגולשי סקי וסנובורד

אינסברוק - אפרה סקי, מסעדות, חיי לילה ועוד

אינסברוק היא אחת הערים התוססות באוסטריה, עם שישה אתרי סקי סביבה, נוף טירולי אמיתי, מסעדות מקומיות המציעות מנות אוסטריות מסורתיות, מסיבות וברים - למה שלא תסעו לשם? הכל על חיי הלילה באינסברוק - עיר ללא הפסקה
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: אינסברוק - אפרה סקי, מסעדות, חיי לילה ועוד

אפרה סקי

סצנת האפרה סקי במתחם האתרים אינסברוק מציעה בילוי מגוון ומומלץ לשעות שלאחר הסקי, הכפרים נויישטיפט ופולפמס הם כפרים יפהפיים, אבל עם רדת הערב זהו מקום רפאים וכך גם שאר הכפרים באזור שמחוץ לעיר, כולל עמק שטובאי יש בהם אפרה סקי מצומצם. באינסברוק לעומת זאת יש חיי לילה מגוונים מאוד כולל קזינו, מסעדות העיר אינסברוק, מגישות קצת מאכלים עם גיוון בעיר העתיקה יש בתי קפה וברים רבים.

פעילויות לילה נערכות בכל האתרים סביב לעיר אינסברוק וביניהם: סקי לילה במגוון עיירות, החלקה על הקרח, נסיעה על רכבת במסלול, סקי במזחלות סוסים, ספא, בריכות שחיה, מכוני בריאות וכושר, קיר טיפוס, באולינג, טניס גולף. בנוסף, כיון שמדובר על עיר שוקקת יש לכם אפשרות לצפות בסרטי קולנוע, ללכת להופעות בעיר, לראות מופעי רחוב ולהנות ממה שיש לעיר גדולה להציע.

מסעדות בעיירה

העיירה אינסברוק מציעה מבחר מסעדות החל ממסעדות גורמה, מסעדות קונספט, מסעדות מקומיות, בתי קפה ומזון מהיר. המחירים סבירים ביותר. אין כאן אוכל כשר, אבל תוכלו למצוא מקומות שלא מגישים רק חזיר ובשר. אזור העיר הישנה מציע גם כן מבחר גדול של מסעדות ובתי קפה טובים.

• Philipina Welsher - אחת מן המסעדות המומלצות ועם המחירים הטובים בעיר נמצאת במלון Europa Tyrol.
  • Innsbruck Inn - כאן תוכלו לאכול אוכל אוסטרי מקומי הארד קור! האוכל המסורתי מבוסס על בשר כבש. אתר: www.innsbruckinn.com
  • Maquin - מסעדה חדשה יחסית המערבבת מזון מקומי ומסורתי יחד עם השפעות מודרניות – התפריט מתעדכן אחת לשבוע אתר: www.maquin.at
  • Riese Haymon - מומלץ מרק בצל צעיר, קרפצ'יו, פסטות ועוד אתר: www.riese-haymon.at
  • Papa Joe’s - מסעדה המציעה מגוון רחב של מנות בטווח מחירים גדול – ניתן לאכול אוכל אמריקאי כמו כנפיים, אוכל קאריבי וטקסני, מקום צעיר ופופולרי. אתר: www.the-living-restaurants.com
נויישטיפט בלילהנויישטיפט בלילה

חיי לילה

חיי הלילה באינסברוק מגוונים ומלאים חיים, רמת המועדונים והברים היא גבוהה ומשתווה למה שקורה באתרים בצרפת וגרמניה. מחיר ממוצע של משקה אלכוהולי נע בין 5-7 דולר. מספרק רב של מקומות בילוי טובים נמצא במרכז העיר ברחוב: Maria-Theresien-Strasse גם באזור Old Palace Garden יש כמות ברים גדולה ובלילה האזור תוסס מאוד.

• 5th Floor - בר בסגנון אמריקאי שקט עם מוסיקה נעימה, מרפסת פתוחה. אתר: www.the-penz.com
  • Arcos  - בר קפה עם מוסיקה ברזילאית, שנות ה-80, באווירה תוססת/ אתר: www.arcos.at
  • Arthur Bailey authentic Irish bar - בר בסגנון אירי, מגוון רחב של בירות עם ריהוט כפרי. אתר: www.thearthurbailey.com
  • Piano Cafe/Bar - מקום מומלץ לגיל 40 ומעלה, אווירה שמחה ונעימה (+43-51-257-1010)
  • Treibhaus - מקום בו תוכלו לפגוש מגוון אוכלוסיות ותרבויות, המטבח מגיש מזון איטלקי, מוסיקת ג'ז או מוסיקה אתנית. אתר: www.treibhaus.at