שלג לגולשי סקי וסנובורד

סלבה גרדנה - אפרה סקי, מסעדות וחיי לילה

אתר הסקי ואל גרדנה מציע מגוון רחב של מסעדות, חנויות ואף חיי לילה מגוונים. בכל עיירה יש מספר פאבים מקומיים והרבה אטרקציות בהן תוכלו לבלות עד אור הבוקר.
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: סלבה גרדנה - אפרה סקי, מסעדות וחיי לילה
Shutterstock/Taiga

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-09/09/21

• נכון לתאריך עדכון זה, איטליה הוגדרה כמדינה כתומה.
  • מי שחוסן במנה השלישית ועבר שבוע, או מי שהחלים או חוסן במנה השניה בחצי השנה האחרונה, פטור מבידוד בחזור מאיטליה.
  • כל השבים מאיטלה שאינם עונים על קרטריונים אלו, נדרשים לבידוד של שבועיים, אותו ניתן לקצר לשבוע לאחר שתי בדיקות קורונה שליליות.
  • תיירים מישראל שיכולים להציג תעודת חיסון או בדיקת קורונה שלילית, לא יידרשו לבידוד עם הנחיתה. לא- מחוסנים יידרשו לבידוד של 10 ימים עם הנחיתה.
  • לפני היציאה מישראל יש למלא ולשלוח טופס הצהרת נוסע ליציאה מישראל לינק .
  • לפני העליה למטוס יש למלא להדפיס ולקחת איתך טופס כניסה לרשויות האיטלקיות לינק
  • חובה לעטות מסכות במקומות סגורים ובתחבורה ציבורית.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים, תחת מגבלות.
  • מרבית העסקים פתוחים, תחת הגבלות.
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים).
לוגו וירוס קורונה
גולשים יקרים, אנו עושים כמיטב יכולתנו להציג כאן את המידע העדכני ביותר האפשרי. כיוון שהמצב משתנה באופן תכוף, המידע המוצג כאן הוא להתרשמות בלבד ואינו מחייב. לקבלת מידע מחייב על מצב ומגבלות הקורונה ביעד הנסיעה שלכם, יש לפנות אל חברת התעופה/חברת הנסיעות או רשויות המדינה ביעד הנסיעה שלכם. תודה!

אפרה סקי וחיי לילה

מתחם העיירות בסלבה גרדנה מציע שפע של מסעדות, חנויות סקי, ביגוד והנעלה ואטרקציות רבות, ביניהם פעילויות סקי לילה, מזחלות סקי ועוד וכן אפשרויות בילוי ליליות רבות. התחילו את הבילוי שלכם ב-Saviso או Siglu Bar במלון אדלר בהם קהל מגוון וצעיר, Mauriz פעיל בשעות מאוחרות יותר. בסנט קתרינה פועל הבר Crazy Pub התוסס. בסלבה עצמה תוכלו לצאת ל- Laurinkeller, La Bula או Umbrella Bar הפופולארי. אם תחפצו בריקודים היכנסו למועדון Dali או Heustadl.

סקיסקי

מסעדות בעיירה

בעיירות מגוון רחב של מסעדות כשרובן מציעות אוכל מקומי טירולי – לדיני המתמקד במיני פסטות ממולאות, מראקים ועוד. אחת מהמשובחות שביניהן היא Stua Catores באורטיזי. Concordia קיבלה שני כוכבי מישלן, Restaurant Cascade מציעה אוכל איטלקי, פיצה ומבחר יינות משובחים, Armins Grillstube בסלבה גרדנה מציעה בשר כבש מצויין, Gardenia מעולה בגבינות ובמנות הפונדו.

רוצה לקרוא עוד על סלבה גרדנה? הנה כמה קישורים נוספים שיעניינו אותך:

סלבה גרדנה- מידע שימושי על העיירה >>
על ההר בסלבה גרדנה - מסלולים, הדרכה, סנובורד, מסעדות ועוד >>
סקי באיטליה >>

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-09/09/21

• נכון לתאריך עדכון זה, איטליה הוגדרה כמדינה כתומה.
  • לפני היציאה מישראל יש למלא ולשלוח טופס הצהרת נוסע ליציאה מישראל לינק .
  • לפני העליה למטוס יש למלא להדפיס ולקחת איתך טופס כניסה לרשויות האיטלקיות לינק
  • חובה לעטות מסכות במקומות סגורים ובתחבורה ציבורית.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים, תחת מגבלות.
  • מרבית העסקים פתוחים, תחת הגבלות.