שלג לגולשי סקי וסנובורד

הכרות עם אתר הסקי קיצבהיל

קיצבהיל מוכרת לכל מי שאוהב סקי וספורט חורף. יש באתר זה כמעט 700 קילומטרים של מסלולי סקי. האתר גדול מאוד ומצויד ברשת מפוארת של מעליות, באפשרויות רבות למי שאוהב קרוס קאנטרי או סנובורד. לגולשי הסנובורד מציע האתר פארק חדיש ומצויד ומסלולים שמתאימים לגולשים מתחילים ומנוסים כאחד. יש מסלולי סקי רבים שמתאימים לגולשים ברמה בינונית וגם מסלולים מאתגרים למתקדמים ומקצוענים.
צוות למטייל ברשת
תמונה ראשית עבור: הכרות עם אתר הסקי קיצבהיל

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-10/10/21

• נכון לתאריך עדכון זה, אוסטריה הוגדרה כמדינה צהובה.
  • מי שחוסן במנה השלישית ועבר שבוע, או מי שהחלים או חוסן במנה השניה בחצי השנה האחרונה, פטור מבידוד בחזור מאוסטריה.
  • נכון להיום גם אלו שחוסנו רק בשתי מנות חיסון יכולים לחזור ללא חובה בידוד מאוסטריה, אולם מה3.10, רק בעלי תו ירוק חדש יהיו פטורים מבידוד.
  • כל השבים מאוסטריה שאינם מחוסנים ב-2 מנות לפחות או מחלימים, נדרשים לבידוד של שבועיים, אותו ניתן לקצר לשבוע לאחר שתי בדיקות קורונה שליליות.
  • לפני ההגעה, יש למלא טופס אישור כניסה לאוסטריה.
  • הכניסה לאוסטריה מותנית בהצגת בדיקת קורונה שלילית, בתוקף ל-72 שעות או אישור חיסון/מחלים (שימו לב שמחוסנים צריכים תוקף של עד 9 חודשים מהחיסון ומחלימים עד חצי שנה).
  • אין חובת בידוד למחוסנים.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי ובתחבורה הציבורית
  • התחבורה הציבורית פועלת.
  • העסקים, המסעדות ובתי הקפה פתוחים תחת הגבלות. חלקם עשויים לדרוש אישור חיסון או דרכון ירוק.
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים).
  • עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום בשובם לארץ או 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות שליליות. מחוסנים צריכים בידוד של 24 שעות או עד הגעת תשובה שלילית מבדיקת הקורונה בנחיתה.
לוגו וירוס קורונה
גולשים יקרים, אנו עושים כמיטב יכולתנו להציג כאן את המידע העדכני ביותר האפשרי. כיוון שהמצב משתנה באופן תכוף, המידע המוצג כאן הוא להתרשמות בלבד ואינו מחייב. לקבלת מידע מחייב על מצב ומגבלות הקורונה ביעד הנסיעה שלכם, יש לפנות אל חברת התעופה/חברת הנסיעות או רשויות המדינה ביעד הנסיעה שלכם. תודה!

קיצבהיל היא אבן חן יקרה בקרב אתרי תיירות המוניים כמו Mayrhofen ו- Solden. הנופים הנשקפים מ- Hochkitzbühel ומ- Kitzbüheler מרהיבים במיוחד והמעליות המודרניות מאפשרות גישה מהירה ונוחה אל הפסגות. אזור Kitzbuhel: האתר Kitzbuhel הוא אתר בינלאומי. יש במקום הרבה בתי קפה ובתי תה. העיירה Kirchdorf היא עיירה עם אווירה שלווה, זהו אתר אידיאלי למתחילים ולבינוניים.

בקיצבהיל מגוון רחב של פעילויות אפרה סקי והקירבה היחסית אל זלצבורג ואינסברוק - יתרון נוסף. לגולשי הסנובורד מציע האתר מעין פארק חדיש ומצויד ומסלולים לגולשים מתחילים ומנוסים כאחד. הפאבים באזור זה של האתר המוניים, רועשים וצבעוניים.

טוענים שהחסרונות של האתר הם הצפיפות שלעיתים נוצרת בשיא העונה, וחוסר התאמתו לילדים שאינם גולשים (אין גן ילדים). כמו כן, המדרונות של האתר פרושים על שטח נרחב. יש אוטובוס שמחבר ביניהם, השירות בחינם, אך בכל זאת המרחקים גדולים ולעיתים מתישים.

סנובורד: במקום ישנו פארק סנובורד גדול עם מתקני Halfpipes לכל הרמות.

פעילויות באתר:

פעילות במתחמים מקורים:

• מתחם ובו 2 בריכות, בריכות בוץ, בריכות מסאז` טניס בתוך אולם, 2 מגרשי סקווש, חדרי כושר, מרכז יופי, מרכז לימודי רכיבה בתוך המתחם, תיאטרון, מוזיאון, מועדון שחמט וקזינו.
  • פעילות נוספות: מגרש להחלקה על הקרח, מזחלות שלג, מסלול toboggan, כדור פורח, פארק חיות בר, בית ספר לצניחה חופשית ודהייה, 40 קילומטר של מסלולי הליכה עם אפשרות למדריך מקומי.

סקר מומחי הסקי: אתר דורג במקום שישי בקטגוריית אתרי הסקי והמומלצים ביותר לגלישת סנובורד, במקום שלישי בקטגוריית אתרי סקי בעלי מסעדות הרים מבטיחות חוויה ובמקום רביעי בקטגוריית אתרי סקי עם חיי לילה סוערים.

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-10/10/21

• נכון לתאריך עדכון זה, אוסטריה הוגדרה כמדינה צהובה.
  • לפני ההגעה, יש למלא טופס אישור כניסה לאוסטריה.
  • אין חובת בידוד למחוסנים.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי ובתחבורה הציבורית
  • התחבורה הציבורית פועלת.