אחת ה"בעיות" של חברות לואו-קוסט, שמציעות כרטיסי טיסה במחירים נמוכים במיוחד, היא שירות הלקוחות שלהן – שלפעמים פחות זמין ונוח לשימוש. אבל עכשיו מגיעה הבשורה הגדולה: Wizz Air, שחזרה לאחרונה לפעילות בישראל עם 13 קווים חדשים, משדרגת את מערך שירות הלקוחות שלה והופכת אותו למהיר, פשוט ונגיש הרבה יותר.
חוויית שירות מותאמת אישית – עכשיו גם בשיחה מקומית
לא עוד שיחות יקרות למוקדים בינלאומיים! מעכשיו אפשר להתקשר למספר מקומי, 03-3741285, ולקבל מענה במגוון שפות. ואם אתם מעדיפים לעשות את זה לבד, פלטפורמת השירות העצמי באתר ובאפליקציה מאפשרת לכם לנהל הזמנות, לשנות טיסות ואפילו לבקש החזרים – הכל בצורה פשוטה ומהירה.
הכירו את "אמיליה" – העוזרת הדיגיטלית שתמיד כאן בשבילכם
מישהו אמר צ'טבוט ולא קיבל? "אמיליה", הצ'טבוט החכם של Wizz Air, זמינה מסביב לשעון כדי לענות על כל השאלות שלכם – מהזמנות ועד מצב הכבודה. ויש גם אופציה לדבר עם סוכן צ'אט אנושי אם צריך. לחצו על "Talk to an agent" ותזכו לשירות אישי.
"אנחנו כאן בשבילכם" – המסר של הנהלת החברה
בוגלארקה ספאק, אחראית תחום חוויית הלקוח ב-Wizz Air, מסבירה: "המטרה שלנו היא להפוך את חוויית הטיסה לנוחה ואישית יותר. אנחנו שואפים להוביל את תחום שירות הלקוחות בעולם, והעדכונים האלו הם רק ההתחלה”.