חדשות תיירות ותעופה

אפשר לנשום לרווחה: המרחב האווירי של ישראל נפתח מחדש, נתב"ג חזר לפעול

לאחר המתקפה האיראנית חסרת התקדים הלילה: המרחב האווירי של מדינת ישראל נפתח מחדש, היום בשעה 7:30. נתב"ג חזר לפעול, כאשר שדה התעופה רמון עתיד להיפתח במהלך היום. "ציבור הנוסעים מתבקש להתעדכן מול חברות התעופה ובאתר רשות שדות התעופה לגבי מועדי הטיסות החדשים טרם הגעתו לשדה התעופה"
לירז שפר
תמונה ראשית עבור: אפשר לנשום לרווחה: המרחב האווירי של ישראל נפתח מחדש, נתב"ג חזר לפעול
צילום: אביב בצון

הלילה (14.4) בשעה 00:30, נסגר המרחב האווירי של ישראל, בעקבות היערכות למתקפה איראנית חסרת תקדים על ישראל. במהלך הלילה שוגרו מאות כטב”מים וטילים בליסטיים לשטחה של ישראל, שמרביתם יורטו בהצלחה.

היום, בשעה 7:30, הודיעה רשות שדות התעופה על פתיחת המרחב האווירי ופתיחתו של נתב”ג מחדש. שדות התעופה הפנים ארציים צפויים להיפתח מחדש במהלך היום, כאשר צפויים ביטולים ושינויים במועדי הטיסות, דווקא ביום שהיה אמור להיות להיות יום השיא בתנועת הנוסעים בנתב”ג . כאן תוכלו להתעדכן בשינויים ובעדכונים של חברות התעופה »

מרשות שדות התעופה נמסר: “בהתאם להנחיית מערכת הבטחון, החל משעה 0730 בבוקר המרחב האווירי של מדינת ישראל נפתח ונתב"ג חוזר לפעול. לוח הטיסות מנתב"ג צפוי להשתנות. ציבור הנוסעים מתבקש להתעדכן מול חברות התעופה ובאתר רשות שדות התעופה לגבי מועדי הטיסות החדשים טרם הגעתו לשדה התעופה. שדות התעופה הפנים ארציים יפתחו במהלך היום. נמשיך לעדכן בהתאם להתפתחויות”