שלג לגולשי סקי וסנובורד

לה פלאן - אפרה סקי, מסעדות וחיי לילה

באתר הסקי לה פלאן ובעיירות הסובבות אותו יש מגוון מכובד של מסעדות שמגישות הרבה בשר ואוכל מהמטבח המקומי. מי שמחפש חיי לילה, ימצא כאן מספר ברים ודיסקוטקים גם בתי קולנוע לבילוי רגוע יותר.
מערכת למטייל ברשת
תמונה ראשית עבור: לה פלאן - אפרה סקי, מסעדות וחיי לילה

אפרה סקי וחיי לילה

באתר לה פלאן (La Plagne) יש לא מעט ברים, שפונים בעיקר לקהל צעיר. הברים העיקריים באזור Belle-Plagne הם Tête Inn ,Cheyenne ו- Aître Kanter. ה- No BI'm Café הוא המקום הכי אטרקטיבי במרכז פלאן. מקום פופולארי נוסף הוא ה- PlanJA. באזור ה- Plagne 1800, ה- The Mine הוא המקום המומלץ. בר בו מגישים בירה טובה ומתקיימות הופעות חיות, ניצבת רכבת ישנה ומוצגים בו פריטים שקשורים למכרות. ב- Plagne-Bellecôte יש למעשה רק בר אחד אמיתי, ה- Show Time Café בו מתקיימים ערבי קריוקי ואפשר לשחק בו באולינג. הבר המומלץ ב- Plagne Soleil הוא ה- Monica's Pub. דיסקוטקים אפשר למצוא במרכז פלאן וב- Belle-Plagne. בעיירות Aime, Bellecôte ובמרכז פלאן יש בתי קולנוע.

סקי, צילום: איתמר ברק

מסעדות

מבחר המסעדות מכובד ואפשר למצוא הרבה פיצריות ומסעדות שמגישות אוכל מקומי מסורתי.

• מסעדת Matafan ב- Belle-Plagne מגישה מכל הלב מנות בשר בגריל, גם הקינוחים טובים.
  • מסעדת החדשה במלון "קרולינה" מגישה אוכל טעים. מנת הצלעות והסטייק מומלצות ולקינוח, פרפה לימון.
  • Maison ו- Scotty's הן מסעדות מומלצות במרכז פלאן. המלצות חמות קיימות גם על ה- Refuge וה- Legend Cafe
  • מסעדת Loup Blanc ב- Plagne 1800 היא מסעדה פופולארית, שמגישה סטייקים ומטעמים מקומיים.
  • מסעדת Petit Chaperon Rouge ב- Plagne 1800 מציעה אוכל ביתי, באווירה נעימה ובמחירים סבירים.
  • מסעדת Au Bon Vieux Temps נמצאת במורדות העיירה Aime והיא מומלצת למשפחות.