כתבות ומדריכים למשפחות

ברלין עם ילדים: העיר הגדולה המושלמת לקטנים

ברלין היא יעד מצויין לטיול משפחתי. מעבר למוזיאונים, להיסטוריה ולשרידי החומה, יש בה המון אטרקציות לכל המשפחה: שני גני חיות, פארקים ירוקים, מגרשי משחקים, טרמפולינות ענק ועוד. הכירו את כל האטרקציות השוות בעיר, וגלו את ברלין עם ילדים

פריז עם ילדים - לאכול בגט עם נוטלה בעיר עם האורות

בואו לפריז עם הילדים! תוכלו לאכול בגט עם שוקולד, לראות סרט בתלת מימד, להצטלם עם שלגיה ושבעת הגמדים, לצאת לשייט באגם ולהשתולל על הדשא. פריז עם ילדים זה טיול מיוחד, שכדי לדעת להתכונן אליו מומלץ שתמשיכו לקרוא

לאורך עמק הדואורו

מסלול זה מתחיל בפורטו ופונה מזרחה במקביל לנהר דואורו שמקורותיו בתוך שטחה של ספרד. המסלול מתרחק במספר מקומות מאפיק הנהר אבל תמיד חוזר אליו. הוא עובר בינות לכרמים שעל מדרונות ההרים משני צידי הנהר ומאפשר לחובבי היין לטעום יין ביקבים הרבים הפזורים לאורכו

מסלול בן 3 ימים עם ילדים ברומא

רומא מלאת אתרים מעניינים, בהם התרחשו אירועים מרתקים בהיסטוריה העולמית, היכולים להסעיר את דמיונם של ילדים. אם אתם מטיילים עם ילדים בעיר, תוכלו לסייר איתם באתרים הללו ולספר את סיפורה המרתק של העיר. הנה הצעה למסלול בן שלושה ימים בעיר, עם ילדים

מזג אוויר בונקובר

גלו עוד על מזג האוויר בוונקובר, חודשי הקיץ, חודשי החורף וגם על כמויות המשקעים הגדולות באזור

מסלול עם ילדים בונציה

ונציה היא עיר נפלאה לטיול גם עם ילדים. יש בה היצע גדול של אתרים ואטרקציות, אך חשוב לדעת ממה ילדים יכולים ליהנות יותר. הנה מסלול טיול בן יומיים בעיר ובאזור גארדה השכן

אודסה - מידע כללי

אודסה, עיר נמל לחוף הים השחור, היא העיר הרביעית הכי מאוכלסת באוקראינה ומהווה אזור נופש אהוב על תושבי אוקראינה וגם על תיירים. הכירו אותה בכתבה הבאה

איטליה, סלובניה ואוסטריה - טיול משפחות

באיטליה, סלובניה ואוסטריה, השכנות זו לזו, אפשר למצוא אגמים רבים, מפלים ונוף עוצר נשימה. גם ביקור קצר ביעדים האלה, מצליח להמחיש את יופיים ואת אפשרויות הטיול המגוונות בהם

פריז - מסלול מומלץ עם ילדים

פריז תפתיע אתכם מחדש בכל ביקור ותחשוף נופים מרהיבים ומרתקים. הריחות, הטעמים, האווירה והארכיטקטורה, משלימים מסלול משפחתי מושלם. לפניכם מסלול מומלץ לטיול משפחתי בן ארבעה עד שישה ימים

חופשה בכרתים - טיול משפחתי ב-5 ימים

האי כרתים הוא יעד מושלם לחופשה משפחתית קצרה, אך בלתי נשכחת. מלבד החופים הקסומים והמים הצלולים, מחכות לכם מגוון אטרקציות כמו פארק מים ענק, אקווריום מעניין וספורט ימי עשיר. מומלץ לא לוותר על ביקור בטברנות המקומיות ובכפרים האותנטיים

נופש בעיר בורגס - בולגריה למתחילים

יצאנו לנופש בעיר בורגס, בולגריה, ששמענו שמציעה אטרקציות, נופים וריגושים לרוב. מה שלא ידענו זה ששם נרגיש כמעט יותר מדי בבית, מי אמר ערוץ 2 ומוזיקה ישראלית? זוהי כתבה על בולגריה הכפרית והיפה.

חיי לילה בסנטוריני

היוונים ידועים כעם ים-תיכוני חם ושמח ובצירוף היותו של האי אתר תיירות פופולרי מובטח לכם כיף גדול בשעות הלילה. בכפרים השונים תוכלו להיכנס אל ברים ופאבים בהם המקומיים והאורחים דואגים לשמור על האווירה שמחה וחמה.

טוסקנה עם ילדים - המלצות לטיול משפחתי

חשבתם שטוסקנה מתאימה רק לטיול רומנטי באיטליה? אז לא. מסתבר שהיא יעד נפלא לטיולי משפחות. מרחבים פתוחים, גנים ואטרקציות מיוחדות הם רק חלק מהסיבות להגיע לכאן. וברור שגלידה ופיצה הן חלק מהתפריט של העיירות היפות של האזור

מגני טיבולי ועד לגו-לנד - טיול בדנמרק עם ילדים

דנמרק היא יעד מצוין לטיול עם ילדים. תמצאו בה אטרקציות ופעילויות רבות, מקומיים חביבים, תחבורה מצוינת ומזג אוויר (בחודשי הקיץ) נוח מאוד. אז קבלו מסלול מומלץ לטיול לכל המשפחה, שיגלה לכם את קופנהגן ודנמרק היפה

טיול משפחתי בפירנאים - כיף ואתגר בטבע לכל גיל

איפה תוכלו לשלב ביקור בעיירות ציוריות, טיול בטבע פראי ויפהפה ופעילויות אקסטרים יבשות ורטובות, שכולם נעשים בתוך תפאורה מהממת של רכס הרים מלכותיים? קבלו מסלול מומלץ בפירנאים - יעד מושלם לטיולים משפחתיים

הדקו חגורות: 6 מוזיאוני רכב לכל המשפחה בגרמניה

מה אומרים לכם השמות פורשה ומרצדס? רוצים לראות מקרוב את הדגמים הכי חדישים של מכוניות המירוץ והיוקרה? גם אם אתם לא פריקים של מכוניות, ביקור במוזיאוני הרכב בגרמניה יבטיח לכם חוויה עתידנית מרתקת. אז הדקו חגורות וצאו לדרך

פארקי שעשועים ואטרקציות במלטה

במהלך טיול משפחתי במלטה, תמצאו שפע של פעילויות מאתגרות, משעשעות ובעיקר מהנות לכל המשפחה. אספנו עבורכם חלק מהאטרקציות המשפחתיות המומלצות ביותר באי הקטן, שבלב הים התיכון

פארקי שעשועים בגאורגיה

בגאורגיה הקסומה, בעלת הנופים המרהיבים וההיסטוריה המרתקת קיימים גם אטרקציות ומקומות שגם הילדים ישמחו מאוד לבקר בהם. גן חיות עצום ומעניין, פארק בורג'ומי הכולל מתקנים לילדים ועוד. גאורגיה לכל המשפחה, בכתבה הבאה

פארקי שעשועים ואטרקציות בהודו

הודו, כידוע, מהווה מוקד תיירותי מרתק. משפחות רבות מגיעות למדינה, החולשת על רוב שטחה של תת-היבשת ההודית, על מנת ליהנות מפעילויות וטיולים. להלן מקבץ קטן של פארקי שעשועים ואטרקציות בהודו

פארקי שעשועים ואטרקציות ברוסיה

מעבר לאתרים היסטוריים ומבנים מרשימים, מוסקבה וסנט פטרסבורג מציעות גם מגוון לא מבוטל של פארקי שעשועים וגני חיות, שיכולים להוות יום של כיף לכל המשפחה עם מתקנים נועזים לחובבי האקסטרים ומתקנים כיפיים לצעירים שבחבורה

רומניה: טיול בעקבות דרקולה

"אל מה שניתן לכנות "השביל של דרקולה" ביקשתי לחזור בעזרת אנדרה, חברי הטוב מתקופת הלימודים, המשמש כיום כמדריך טיולים בחברה מקומית ידועה בבוקרשט." - פיטר חווה את טרנסילבניה מקרוב ויוצר טיול בעקבות מוטיבים של הערפד המפורסם

שיקגו - מסעדות בשיקגו

בשיקגו ישנן שפע של מסעדות. תוכלו למצוא מסעדות רומנטיות, מסעדות יוקרתיות, מטבחים שונים מהעולם וגם סיורים קולינרים מעניינים. בשנים האחרונות נוצר גל פופולריות של המטבח האמריקאי החדש

ארה"ב - מסלול בחוף המערבי

טיול בחוף המערבי הוא טיול מושלם למשפחה, כי הוא מצריך מעט טיסות ומבטיח המון אטרקציות לילדים. פארק דיסנילנד הוא הכרחי, כמובן, ויש גם הרבה טבע בפארקים המפורסמים, מוזיאונים בסן פרנסיסקו ואפילו בלאס וגאס אפשר למצוא משהו מתאים עבורם

טיול לארצות הברית: מסלול מעגלי בניו יורק, קנדה ולאורך החוף

טיול לארצות הברית הוא חלומן של משפחות רבות. דמיינו לעצמכם מסע מרתק בין עיירות קטנות בדרום מערב ארצות הברית, ביקור בערים מרכזיות כמו ניו יורק, בוסטון והיכרות עם טבע נפלא ונדיר. לפניכם מסלול מעגלי מניו יורק לאטרקציות בקנדה, מדינות בארה"ב ולאורך החוף

אוסטרליה - טיול משפחתי על גלגלים

אוסטרליה מציעה מגוון של נופים, פארקים לאומיים, בעלי חיים מקסימים שרק שם תוכלו למצוא ועוד. אם אתם מתכננים טיול משפחתי לשם בקראוון, לא תתאכזבו. עם שלל החוויות שתצברו ודאי יום יום, סביר שעוד לפני תום המסע, תתכננו את הביקור הבא שלכם בה

אוסטרליה - מסלול טיול בחוף המזרחי של היבשת

החוף המזרחי של אוסטרליה הוא לא רק ים מקסים, חופים נהדרים ועיירות קטנות. יש בו גם הרבה מאד אתרי טבע נהדרים, איים משגעים ואינספור של אטרקציות, שהן מעבר למסלול הטיולים הקבוע. קחו אתכם נעליים נוחות, קארוון וצאו לדרך, לטיול באחד היעדים היפים ביותר בעולם

אטרקציות מרכזיות באגם קונסטנץ

אגם Constance ה-Bodensee, מהווה מקום פופולארי לנופש ולספורט מים ובנוסף פתרון נהדר עבור המטיילים בארץ ללא מוצא לים. יש סביבו שלל של אטרקציות והוא בהחלט מתאים לנופש לכל הגילאים