”הוסטל שווה בבלד “
ההוסטל נמצא במרחק חמש דקות הליכה מתחנת האוטובוס בבלד. אני שהיתי שם בנובמבר, לא שיא העונה של האיזור (לא קיץ לטיולים ולא חורף לסקי), ולכן המחיר היה מאוד נוח, מניחה שגם בשיא העונה המחיר לא נורא.
ההוסטל נקי, מטבח משותף, איזור משותף ומרפסת גדולה מקסימה. בתמורה ללייק בפייסבוק (יכול להיות שבשיא העונה זה יהיה בתמורה לתשלום), החבר'ה בהוסטל מסיעים לתחילת המסלול של עמק הוינטגר, חוזרים אחרי שעתיים (אולי יותר) לקחת אותנו חזרה לבלד, ובדרך עושים עצירה לטרק קצר ועלייה לתצפית מדהימה על אגם בלד, תצפית שללא החבר'ה בהוסטל או מקומיים לא היינו יודעים עליה בחיים, העלייה קצרה וקצת מאתגרת.
בנוסף, אם שוהים בהוסטל מקבלים צמיד שבעזרתו מקבלים הנחה בבתי עסק כמו בהשכרה של סירה לאגם- שווה ביותר!
קרא עוד