”בית קפה נעים ומזמין“
בטיול בניו יורק ישנו ב-East Village, ושם גילינו את בית הקפה המקסים Spigel. בית הקפה הזה הוא סוג של דיינר אמריקאי ותמצאו בו גם אוכל אמריקאי טיפוסי וגם אוכל ישראלי. אנחנו נהנינו כל בוקר מקפה הפוך כמו שיודעים להכין בישראל ולא מקפה אמריקאי דלוח. גם המחירים נמוכים משמעותית. (קפה מכל סוג וגודל עולה 2 דולר) . מי שעושה את החוויה לעוד יותר נעימה זה גילי, ישראלי שחי המון שנים בניו יורק והוא בחור מקסים שאחראי על בית הקפה.
קרא עוד