”הסושי הכי פשוט וטעים בניו יורק“
הסושי הכי טעים בניו יורק. פשוט וטעים. קצת לעמוד בתור אבל כדאי. לא הכי זול - כ-7 דולר לגליל סושי אבל שווה.
קרא עודהסושי הכי טעים בניו יורק. פשוט וטעים. קצת לעמוד בתור אבל כדאי. לא הכי זול - כ-7 דולר לגליל סושי אבל שווה.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג