”מלון מקסים בחוף הכי יפה בחצי האי פיליון“
המלון ביוון די מבודד, אבל במרחק הליכה של כמה דקות לחוף מילופוטמוס המהמם (טיפוס מדרגות). המארחת ג'סמין נחמדה מאוד ומכינה ארוחות בוקר וערב, טריות ואורגניות מהגינה שלה. אין מבחר בדרך כלל בארוחות ערב, פשוט אוכלים מה שהיא מכינה, אבל זה מאוד טעים ולא יקר בכלל. עולה 50 אירו ללילה, אבל יחד עם האוכל ומים זה ממש יוצא זול. נוף מקסים מהחדר ויש גם מקום נחמד להיכנס למים ממש מתחת למלון.
מומלץ מאוד. בתקופה שהיינו היו הרבה ישראלים עם ילדים (ספטמבר).
קרא עוד