”קרוב להר קזבג (דרך צבאית).צוות מעולה“
המיקום של המלון משקיף על ההר החצי מושלג שממול וניתן לראות מהלובי או מחדרים מסוימים.החדר גדול מאוד, מרווח ומאוד נקי. הדיל כלל חצי פנסיון במחירי גאורגיה.ארוחת הבקר מגוונת וטריה (מאכלים מערביים ואוכל גרוזיני מסורתי שנאפה במקום) ארוחת ערב עם אופציות לבחירה. שירות מכל הלב- אין ספק שעובדי המקום מסורים ופועלים לרווחתו של האורח.
קרא עוד