”קרוב למרכז“
המלון נמצא קרוב למרכז טביליסי. המלון ביתי וחמים והצוות משתדל לתת הרגשה של בית. אנחנו הגענו עם רכב ומצאנו חניה ברחוב. הוי פי חזק. צריך לקחת בחשבון שאין מעלית ומתניידים במדרגות עם המזוודות. ארוחת בוקר טרייה מגוונת עם מאפים גרוזינים.
קרא עוד