שהינו במשך חמישה לילות בסוויטה מרווחת במלון שהינו בבעלות ישראלית ומאוד נהנינו. דירה גדולה ומאוד נוחה, המטבח מאובזר, חדרי השינה רחבים ונוחים, והסלון כולל פינת אוכל. מרפסת משקיפה לנוף.
המקום חדש, נקי ומסודר, שקט .חנייה צמודה למלון. חסרה מעלית.
בחצר המלון מצוייה מסעדה בה מוגשת גם ארוחת הבוקר הכלולה במחיר. בארוחות נוספות נהנים אורחי המלון מהנחה של 12% ממחיר התפריט.
הצוות אדיב ושירות. קיבלנו תמורה מלאה למחיר.
המיקום מצויין ומתאים לטיולי כוכב בהרי הטטרה הנמוכים ובטטרה הגבוהים.
מומלץ בחום!
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג