חזרנו לאחר טיול מדהים בן 11 יום בטנזניה ובזנזיבר. שילוב נפלא של שבוע ספארי, בתקופת הנדידה הגדולה, ושל נופש לחופי האוקיינוס ההודי. הטיול אורגן במלואו על ידי חברת יעדים, כטיול לנוסע העצמאי, וכלל הכל. (נהג ומדריך בשמורות בטנזניה + גיפ ספארי, לינה בלודג''ים ברמה הגבוהה ביותר, כלכלה מלאה, טיסות פנים, בדיקות קורונה ואירוח בריזורט מדהים בזנזיבר כולל סיורים שהוזמנו על ידנו.) הטיול היה מדהים. ראינו את הטבע בשיאו כולל את הנדידה הגדולה בסרנגטי ואת חציית נהר המארה. האירגון, בחירת המדריכים, המלונות, והכל תחת מיגבלות הקורונה, היו ללא רבב.
תודה למיקי (אחראי תחום אפריקה ב”יעדים”) ולגולן מנהל המשרד, על הארגון המופתי והדאגה במהלך הטיול. זו לנו הפעם השלישית שאנו נוסעים עם חברת יעדים. טיילנו גם בבורמה ובקוסטה ריקה.
וגם הפעם לא התאכזבנו.
תמשיכו לטייל. תשמרו על הכללים הנדרשים, ותבחרו בחברה הנכונה.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג