”תחבורה לבארה דה לגואה וארמסאו“
מפלוריאנופוליס: לצאת מהתחנת אוטובוסים הבינעירונית, ללכת חצי בלוק ימינה (לא לחצות על הגשר!), ושם יש 3 רציפים: להכנס לרציף B שמגיע לסנתה קתרינה לכל המקומות הנ``ל - תשאלו מה מגיע ליעד שאתם רוצים, זה מסובך מידי לטיפ... בגדול לכל המקומות יש אוטובוסים כל חצי שעה, אך סביר שצריך להחליף באמצע הדרך (פשוט וברור, כבר תראו).
חזרה לפלוריאנופוליס:
מבארה דה לאגואה - אוטובוס צהוב, 5 ריאל, ישיר לפלורינופוליס, באמצע שבוע כל חצי שעה ביום ראשון כל שעה. או, אוטובוס ירוק שכתוב עליו Centro, עולה רק 2.5 ריאל אבל צריך להחליף בלאגואה (ללא תוספת תשלום).
מארמסאו - אוטובוס צהוב, 5 ריאל, ישיר לפלורינופוליס, באמצע שבוע כל חצי שעה ביום ראשון כל שעה. או, אוטובוס ירוק שכתוב עליו Centro, עולה רק 2.5 ריאל אבל צריך להחליף בריו-טברס (ללא תוספת תשלום).
קרא עוד