מסלול בן שבוע-שבועיים בניו יורק סיטי

מסלול בן שבוע-שבועיים בניו יורק סיטי מתוך הטיפ של doron182 - למטייל (1) מתוך הטיפ של doron182
הפרטים התקבלו מגולשי אתר למטייל ובאחריותם

6 המלצות על מסלול בן שבוע-שבועיים בניו יורק סיטי

תמונת הפרופיל של toyta
toyta

”שבוע בניו יורק והמלצה חמה על Ny Pass“

קרא עוד

אני רוצה להמליץ על מסלול בניו יורק, כאשר הזמנו מראש דרך האינטרנט כרטיס New York pass שהוכח כמשתלם ביותר. אוספים אותו בשדרה השמינית, לא רחוק מהמלון בו התאכסנו, מלון Time ברחוב 49 בין השדרה השביעית לשמינית.

המסלול: יום ראשון- אמפייר סטייט בילדינג, טיימס סקוויר, רחוב 34 ( מייסיס ורחוב הבגדים), רוקפלר סנטר. בערב אכלנו במסעדה הכשרה wolf & lumb. טעים ומומלץ.

יום שני- טיילת high line בצ׳לסי, נחמדה מאד. צ׳לסי מרקט ורובע מיט פקינג- לא ראינו אותו בערב, אז הוא בטח תוסס ומעניין. כשאנחנו הגענו, בשעות הבוקר, היה סתם סואן. לאחר מכן המשכנו לצ׳יינה טאון וסוהו. בצ׳יינה טאון מוכרים הרבה סחורה מקושקשת ומיותרת. לא אהבנו. לעומת זאת נהננו מאד משכונת גריניץ ווילג׳ הנעימה ומוושינגטון סקוויר שבמרכזה. משם חזרנו לטיימס סקוויר ועמדנו בתור ההכרחי לכרטיסים למופע באחד מתאטראות ברודוויי.

יום שלישי: היה יום שישי. נסענו לבורו פארק להצטייד במוצרים כשרים לשבת. משם המשכנו למוזיאון הטבע ולמומה- שפתוח ביום שישי אחה״צ חינם. כאן נתקלנו לראשונה בקסם של הניו יורק pass, כאשר עקפנו בקלילות תור של כמה רחובות ונכנסנו למוזיאון בלי תור.

יום רביעי- שבת. צעדנו ברגל לאורך השדרה החמישית לעבר המטרופוליטן. מוזיאון מדהים ומגוון. שוב, לא עמדנו בתור הענק וכמובן לא היינו צריכים לשלם. יתרון מדהים לשומרי שבת. קפצנו גם לגוגנהיים, אך אין שם מה לראות והמבנה עצמו נמצא בשיפוצים, כך שלא ניתן להתרשם מצורתו המיוחדת.

יום חמישי- קניות בג׳רסי גרדנס. היה יום הזיכרון האמריקאי, כך שההנחות היו אף נפלאות מהרגיל... בערב: מופע ג׳אז מצוין במועדון Blue note בגריניץ וילג׳. הזמנו כרטיסים דרך האינטרנט. מומלץ מאוד.

יום שישי: הפלגה מסביב למנהטן. שוב במסגרת הניו יורק pass. היציאה מפיר 78 בשדרה ה-12 מומלץ להגיע במונית. אחר כך Wall Street ו-South street sea port. נוף מקסים.

יום שביעי- רכיבה על אופניים בסנטרל פארק. שוב דרך הניו יורק pass. מאד מומלץ. ארוחת צהרים במסעדה הכשרה La Marais. המלצה חמה על טיילת ברוקלין. נוף מדהים של קו הרקיע של מנהטן. לא לפספס!

תמונת הפרופיל של סמדר12
סמדר12

”מסלול טיול בניו יורק“

קרא עוד

לפני נסיעתי לארה"ב קראתי מגוון של טיפים שעזרו לי מאוד ולכן אתן המלצות מהטיול שלי למקומות שווים. זהו ביקורי השני בארה"ב, הפעם לניו יורק לכשבוע. נסעתי בתקופת חג המולד (סוף דצמבר תחילת ינואר) ומזג האויר היה קר מאוד. יש להתלבש היטב! המקומות שציינתי מטה מומלצים בעיקר לאנשים שכבר ביקרו במקומות הסנדרטים של ניו יורק (סנטרל פארק, אמפייר סטייס וכדומה), ניו יורק למתקדמים.

מקומות ששווים ביקור בניו יורק: -רוקפלר סנטר- תצפית חמודה למי שביקר כבר באמפייר -כיכר קולמבוס- בכיכר ישנו קניון חמוד עם חנויות יקרות מאוד (לא לשופינג), אך בקומת הקרקע של הקניון שוכן לו סופר ענקי המציע גם מזון מבושל מצויין (בשר, פסטות, סלטים, פירות טריים), בסופר גם מקומות ישיבה לאכילה. שווה בהחלט ביקור. -בראיינט פארק- אני ביקרתי שם בדצמבר והייה שם מגרש להחלקה על הקרח ודוכני חג מולד מקסימים. -מומלץ ללכת לאחד המופעים בעיר -צ'לסי מרקט- שוק חמוד מאוד ומקורה, טוב לימי גשם, בו מגוון חנויות אוטנטיות וקסומות. -יוניון סקוור- כיכר שמסביבה חנויות רבות, גם של מותגים. קניות: רחוב 34 המפורסם ובו חנויות רבות -חנות כלבו סנצ'רי 21- יש שם הרבה מציאות רק צריך לחפש -אאוטלט טוב שנמצא מחוץ למנהטן, בניו ג'רזי, כחצי שעה נסיעה (בשעות העומס שעתיים), אאוטלט חמוד מאוד במחירים טובים. ניתן להגיע אליו באוטובוס 111 מהתחנה המרכזית פורט אוטוריטי ברחוב 42- שימו לב שבתקופות העומס בעיר יש תור רב לאוטובוסים הלוך וחזור, והתחנה בג'רזי גרדנס אינה מקורה אלא פתוחה, ולכן זה יכול להיות מעט לא נעים לחכות בה לאוטובוס כשקר מאוד או כשחם. -מסעדה איטלקית טובה מאוד ולא יקרה, נמצאת ברוב המקומות בארה"ב- The olive garden, ממולצת מאוד! בעיקר הפטוצ'יני אלפרדו ולזניית הגבינות שלהם. בקשו סלט בתחילת הארוחה, הוא מגיע בחינם. -מלון חמוד שנמצא בלוק אחד מהטיימס סקוור בו ישנו הוא B W President. המלון לא זול בכלל אך המיקום שלו מנצח.

תמונת הפרופיל של mriki
mriki

”9 ימים בניו יורק - בעיקר לנשים“

קרא עוד

חזרנו שתי חברות מתשעה ימים בניו יורק. טיול מקסים, הכולל אוכל טוב, קניות, מוזיאונים, אתרים יפים ואווירה מיוחדת של עיר תוססת. הטיול היה בחודש מאי - אידאלי מבחינת מזג אויר (בממוצע 24 מעלות, תחילת עונת התיירות, כך שכמעט ואין תורים).

מסלול הטיול: יום 1 - שיט במעבורת (חינם) לאליס איילנד - תצפית על פסל החירות וניו יורק, סיור בבאטרי פארק - פארק נחמד ולא גדול, הלכיה על טיילת עד לפיר 17 - איזור הכולל מסעדות,בתי קפה, מזח עם נוף לים, גשר ברוקלין,הליכה לאורך רחוב פולטון עד לגראונד זירו, סיום בחנות הצמודה סנצ'ורי 21. יום 2 - מוזיאון גוגינהיים (מקסים), הליכה לאורך השדרה החמישית, ביקור בכנסיית סנט פטריק, עליה לתצפית ברוקפלר סנטר, ביקור במוזיאון העיצוב בקולומבו סירקל וסיום בטיול בריקשה (כירכרה רתומה לאופניים) בסנטרל פארק.

יום 3 - טיול בסוהו - (בעיקר ברחובות ברום, פרינס, פרינס), איטליה הקטנה והרובע הסיני.

יום 4- נסיעה למרכז הקניות אליזבט גרדן - קניות, קניות.

יום 5- גריניץ' וילאג', סיור בצ'לסי מרקט, סיור בטיילת ה- high line (עליה מרחוב 10), סיור בגלריות בצ'לסי.

יום 6- נסיעה ליום טיול בפילדלפיה וביקור בכפר של הכת האיימיש (דרך חברת מוטי טורס - 150$ לאדם).

יום 7 - מוזיאון המומה, הסתובבות ברחוב 34 (מייסיס, דפיס, חנויות מותגים), טיים סקוור . בערב יציאה למחזמר בברודווי (אנחנו הלכנו לפריסיליה מלכת המדבר).

יום 8- סנטרל פארק, מוזיאון מטרופוליטן.

יום 9 - יום פתוח להשלמות והכנה לטיסה חזרה.

ביום ראשון אפשר לבקר בכנסיה בהארלם. אנחנו השתמשנו בעיקר בסאבווי ובמוניות (בערב כשהיינו כבר עייפות). אכלנו במסעדות ובתי קפה, יש מבחר אדיר.

היה מדהים. תיהנו

תמונת הפרופיל של orlyperry
orlyperry

”מסלול מניו יורק לדיסניוורלד ברכב“

קרא עוד

אנחנו גרים בניו יורק ורצינו לנסוע עם שתי בנותינו (4,1) לדיסניוורלד. מכיוון שמחירי כרטיסי טיסה רק עלו ועלו, (אפריל 08) והיו לנו 10 ימי חופשה, החלטנו להפוך את זה לטיול ברכב ולשלב עוד אתרים. בנינו את המסלול בדיוק רב תוך כדי מתן זמן מנוחה ולינה ובמיוחד כדי שהבנות לא ישתגעו לנו מאחורה... הכל הלך לפי התוכנית ונהננו מאוד, להלן מסלול והמלצות:

יום 1 - מניו יורק  04:00 יציאה לכביש 95 לכיוון Raleigh. הכביש עוקף את הערים וזורם  ללא פקקים מיותרים. עדיף לצאת כשהילדים ישנים כך הם סובלים פחות ואפשר להספיק לנסוע יותר.

16:00 הגעה-כולל 2 עצירות של שעה - מלון Hampton Inn. כביש 95 רווי מלונות ומוטלים, כשמטיילים עם ילדים קטנים עדיף להזמין מקום מראש היכן שרוצים לעצור. המלון שלקחנו עמד בדרישות ללילה אחד, היה מצוייד, נקי ומסודר.

יום 2 - מראלי 04:00 יציאה לכיוון דיסניוורלד

15:00 הגעה כולל 2 עצירות של חצי שעה. התארחנו במלון במתחם של דיסני All Star Sport, חדר מינימליסטי שהספיק לנו לשינה בין הימים העמוסים. זה חסך לנו את הנסיעה הלוך וחזור למלון והיה משמעותי ושווה את המחיר 100$ ללילה.

יום 3-5 יומיים במג`יק קינדום ויום באנימל פלאנט. כל יום עד 01:00 - אי אפשר פחות!

יום 6 - מדיסניוורלד 07:00 - יציאה לכיוון Myrtle Beach SC 17:00 - הגעה כולל 2 עצירות של רבע שעה. לנו במלון Ocean Reef Resort. המלון ברמה של 3 כוכבים היה נהדר, לקחנו את החדר הצופה לים, חובה! יש בריכות פנימיות וחיצוניות שמחוממות לילדים. וארוחות הבוקר היו מלאות דברים טובים. יש ירידה לחוף. תמורה טובה לכסף.

יום 7 - יום פנאן בחופים+בריכה+בילוי ערב ב Broadway - מרכז קניות ובילוי מרוחק 5 דקות נסיעה מהמלונות, שוכן על אגם ומלא במתקני לונה פארק קטנים, מסעדות וחנויות מיוחדות, אפשר לטייל שם כמה שעות. מומלץ.

יום 8 - ממירטל ביץ` 09:00 - יציאה לכיוון וירג`יניה ביץ` 16:00 - הגעה כולל 2 הפסקות של רבע שעה. לנו במלון Springhill Suites, מלון חדש מרוהט להפליא, נעים ונקי.יש בריכה פנימית קטנה מחוממת ופתוחה גם בלילה, יש גם בריכה חיצונית.המלון כמו כל המלונות שם על הטיילת הארוכה שמזכירה את טיילת ת``א - נפל בחלקנו להיות בזמן תצוגת רכבים ואופנועים ישנים קלאסים וגם חדשים ראווה לעיניים. ניתן לשכור סוגים של אופניים, רולרבליידס ויש הרבה פעילויות ים. ברחוב המקביל יש מתקני לונה פארק לילדים. אהבנו מאוד.

יום 9 - יום פנאן בחופים+בריכה

יום 10 - מוירג`יניה ביץ` - 09:00 יציאה לכיוון אטלנטיק סיטי 13:45 מעבורת מ-Lewes - עולים עם הרכב על המעבורת - חוויה לילדים. כדאי להוריד מהאינטרנט את שעות יציאה ולהתכוונן לפיהם, בעיקרון מ-9:15 עד 19:45.

16:00 הגעה ללא עצירות. מלון Atlantic Palace. החדרים מאובזרים היטב, כולל מטבח, יש חלונות גדולים לכיוון הים ישנו בקומה 29 והיה לנו נוף מדהים. ממוקם בקצה הצפוני של הטיילת (המוזנחת משהו). הסידור בתוך המלונות הגדולים מזכיר מאוד את לאס ווגאס, יש קזינואים ענקיים, מסעדות וחנויות, וכל מלון מעוצב באוירה אחרת. אפשר לראות, לא חובה כי רוב העיר מוזנחת ומלאה טיפוסים.

יום 11 - מאטלנטיק סיטי - 10:00 - חזרה לניו יורק, 14:00 - בבית.

את כל המלונות בחרנו לפי האתרים באינטרנט, בחופים חשוב להדגיש שהחדר יהיה עם נוף לים ולא זוויתי. האתר הידידותי ביותר שמצאנו היה www.expedia.com יש שם כוכבים ע``פי המלצות גולשים עם פירוט רב.

מלון בדיסני דרך המספר שלהם שמופיע באתר דיסני: www.disneyworld.com. בדרך כלל נותנים את מחיר החדר, כולל ביטוח מזוודות וכו`. אם יש לכם כבר תבקשו מחיר בסיסי לחדר. לנסיעה לקחת DVD ואוכל קל.

תמונת הפרופיל של gady_be
gady_be

”מניו יורק לאורלנדו דרך וושינגטון“

קרא עוד

חזרנו מהטיול לאחר עזרה מרובה שקבלנו מהאתר ועכשיו תורנו לעזור בנושא הטיפים. נסענו משפחה של חמישה עם שני מתבגרים 15 ,17 וילדה בת 9.

ניו יורק היינו בניו יורק 3.5 ימים. קנינו את ה-Citypass שהעניק לנו כניסה מוזלת ומהירה לאתרים הבאים:

1. שייט של שעתיים עם תצפית על פסל החירות. לקחנו שייט בשעה 19:00 וכן ראינו את ניו יורק בזמן השקיעה ובלילה. 2. כניסה לEmpire State Building - 3. מוזיאון הטבע מרשים ומעניין. ראינו שני סרטי Imax על דינוזאורים והתנגשות בחלל. סרטי ה-Imax בתשלום נפרד סביר. 4. מוזיאון המטרופוליטן :תערוכה של מומיות כלי נשק וכלי נגינה. 5. מוזיאון לאומנות מודרנית Moma

לאתר השישי הגוגנהיים לא הגענו כי הילדים הצעירים התעייפו מהמוזיאונים. פעמיים היינו בסנטרל פרק לאחר ביקור במוזיאון וזה באמת עזר לשנות את האוירה. נסענו במוניות כי זה ממש משתלם וזול למשפחה של 4-5 אנשים. שכרנו דירת סטודיו ברחוב 49 והיה נוח להגיע להרבה מקומות ברגל. שכרנו מיניואן ביציאה מניו יורק ונסענו למפלי בושקיל.לא מדהים בעונה זו. לא חייבים!

משם לפילדלפיה ומשם לוושינגטון. אנחנו לנו בארלינגטון, אבל הייתי ממליצה למצוא לינה במדינת מרילנד ולא וירגיניה. המוטלים היו סבירים. כדאי לבחור במיטות Queen אם אפשר כי ה-Dbl צרות. מומלץ להזמין מיטה נוספת מראש לילד השלישי. בוושינגטון היינו במוזיאון החלל והמדע. הזמנו כרטיסים ליד וושינגטון אבל לא אפשרו עליה בגלל מזג האוויר. מזג האוויר באיזור לח דביק עם סערות של רעמים. קחו יותר ממטריה אחת! היינו ב-6 Flags מעולה ללא תורים שכולל פארק מים. ניתן להזמין כרטיסים מוזלים באינטרנט. ביקור בגני לונגווד חובה !ראינו קונצרט של סטרוינסקי עם זיקוקי דינור מזרקות מוארות -מומלץ! להזמין כרטיסים באינטרנט.

המשכנו לכוון ההימיש והרשי. פספסנו את הפניה לשטרסבורג ולכן הגענו ללנקסטר. הגינו ביום א` לכן לא ראינו הימיש בשדות אל רק בכרכרות לכוון בתי התפילה. משם נסענו להרשי. הביקור במפעל השוקולד נחמד אבל לא מעבר לזה. משם המשכנו לויליאמספורט ללינה במלון Fairfield של רשת מריוט. מומלץ בחום רב! המשכנו לקורנינג למוזיאון הזכוכית -מרתק ומומלץ בחום!

משם תכננו להגיע לשמורה של ווקינס גלן אבל ירד גשם זלעפות והמשכנו ישר לאיתקה. המנוחה הכפויה ממש הועילה לנו. למחרת זרחה השמש וקנינו אוכל בסופר הסמוך למוטל סופר 8 ויצאנו לווטקינס גלן. ירדנו במסלול מלעלה למטה כפי שמירה המליצה וזה היה פשוט נפלא! לא לוותר על המקום. לחכות אם מזג האוויר לא מדהים. פשוט שווה. איתקה יפיפיה. עם המון מפלים ובנינים יפיפיים באוניברסיטה ובכלל.

משם נסענו לאיזור מפל טגנוק. הילדים הלכו במים ולאורך הערוץ יש חורשה נפלאה ומוצלת עם שביל הליכה. משם נסענו למפלי הניאגרה בחלק הקנדי. הייתי ממליצה לישון במוטל של רשת ולא ב-Sunset Inn. זה לא קרוב יותר למפלים. בימי רביעי יש מופע של זיקוקי דינור מרהיב. מומלץ! אפשר להסתפק בשתי אטרקציות ולא לקחת כרטיס משולב כמונו. מומלץ לשוט בסירה של ``עלמת הערפל`` ולראות את המפלים מנקודת תצפית רגילה.

טסנו לאורלנדו ב- Jetblue. הזמנו כרטיסים מארץ. מומלץ יש הרבה מקום לרגלים. שכרנו וילה בקיסימי. שווה כל סנט. לילדים שלי במבט לאחור הייתי לוקחת כרטיס משולב של Universal שכולל את אולפן ההסרטה עולם הים פרק מים מדהים ופארק הרפתקאות. קנינו כרטיס של 4 ימים לדיסני כולל 4 כניסות לפרקי מים שנצלנו רק 2. יש באיזור סופות רעמים שמפסיקות את הפעילות.

תמונת הפרופיל של עמית פ.
עמית פ.

”שבועיים לבד בניו יורק - רשמים“

קרא עוד

הייתי לבד שבועיים בניו יורק. ישנתי אצל חברים בקווינס וזה הזמן לומר לאנשים שיש להם הזדמנות לישון שם בחינם/ בזול מאוד- לא להיבהל מהמרחק! התחבורה מאוד מאוד נוחה, בכניסה למטרו אפילו מחלקים עיתון חינם וזה מעביר מהר מאוד את 20 דקות הנסיעה.

חוץ מזה, אם אתם יכולים תלכו כמה שיותר ברגל, אפילו אם תספיקו פחות ביום. זה מה שעושה את האוירה, ככה מכירים הכי טוב. אני בחרתי כל יום חלק אחר (אפילו חלקים פחות מתויירים, כמו upper east side, שדרות אמסטרדם וקולומבוס, וכמובן כמובן כל שאר החלקים המוכרים). ולמה דוקא לבד? כי ככה עושים מה שבא בראש! אני כבר הייתי בניו יורק פעם לפני כמה שנים עם חברה, אבל אין מה להשוות!! זה כאילו הייתי בפעם ראשונה. ככה נכנסים לאן שרוצים, עושים מה שבא, הכי טוב בעולם.

מילה אחרונה אחרונה לגבי קניות! כולם מכירים את החנויות היפות והכיפיות (ובאמת כיפיות!), אבל כדאי גם להכיר את החנויות ה``מבולגנות`` אבל הכדאיות מאוד כמו syms, century 21 שהם פשוט מביאות דברים טובים (וגם של מעצבים) אבל מעונות קודמות. גיליתי מקום עם מחירים מטורפים- finley`s basement - לגבי הכתובת של פינלי אני לא בטוחה- נמצא בברודווי מס` 2222 (בערך ברחוב 79)- קניתי שם לבנים במחיר פשוט מצחיק!! (לנשים שבינינו- חזיות של maidenform שקניתי במייסי`ס ב-30 דולר- ראיתי שם ב-11 דולר! ולשם השוואה- באינטימה בארץ הן עולות 250 ש``ח).

הרושם הכי גדול בערך הוא מופע בברודווי! אסור בתכלית האיסור להיות בניו יורק בלי ללכת! פשוט אין לי מילים...ישבתי שם וממש התרגשתי. הייתי בטרזן- קצת בנאלי, אבל כל כך יפה. קניתי כרטיס ישירות בקופה (ולא בתור הארוך - מוות של TCKTS) ועלה לי 56 דולר, אמנם קצת למעלה אבל ראו הכל!

מתוך הבלוגים - פוסטים על מסלול בן שבוע-שבועיים בניו יורק סיטי

אין עדיין פוסטים על מסלול בן שבוע-שבועיים בניו יורק סיטי.