נסעתי לקובה עם הילדים עם חששות רבים- בעיקר מהלא מוכר. כבר משיחת הטלפון הראשונה עם שחר הוא נסך בטחון - והעניק כל מידע שהוריד את החששות.
- בפגישה עם שחר - לקראת הנסיעה- הרגשתי שבחרנו נכון - ויצאנו לטיול בציפייה ורוגע כי ידענו שיש עם מי לדבר - על מי לסמוך!
ואכן- בכל שלב של הטיול- החל משדה התעופה בדרך לקובה - ועד לנחיתה בארץ שחר נכח - ונתן תחןשה שהוא מלווה אותנו לכל אורך הטיול גם איננו נמצא פיסית בקובה.
הנחיתה בשדה שם כבר המחישה מה עתיד לבוא- ועוררה עוד יותר סקרנות. הצוות שלו חיכה לנו בנחיתה ולקח אותנו לקאסה של איסידרו - שנתן לנו הרגשה משפחתית חמה ולבבית.הוא יודע גם קצת עברית!
עשינו מסלול של האוונה ויניאליס טרינידד וחזרה להאוונה. התכנית הייתה נהדרת - הצוות: אוסי המדריכה המיוחדת וקרלוס הנהג- עמדו תמיד בזמנים. ויחד עם זאת גילו גמישות לכל רצון/צורך שלנו במהלך הטיול. כך שהיו חלקים שהעדפנו להרחיב והיו חלקים שבחרנו לוותר. או אפילו להוסיף משהו שלא תוכנן כמו אומגה...
אוסי המדריכה מאד לבבית ודואגת לכל דבר- בתי הייתה צריכה להגיע לבית חולים ואוסי הייתה איתנו החל משבע בערב עד עשר- למרות שיכלה ללכת הבייתה כבר בשבע...היא דאגה לתרגם והמליצה היכן לרכוש תרופות.
הנהנ - קרלוס. אדם מקסים! הרכב היה מאד מאד מרווח ונקי! והוא נהג בזהירות בכל דרך שהיינו.
קובה לא דומה לשום מקום אחר !!!
כמו לנסוע אחורה בזמן לשנות החמישים....
המצב לא פשוט בקובה בימים אלו. מומלץ להביא סבונים ונייר טואלט.ולהיות מוכנים למזג אויר חם מאד!
עקב המשבר שקיים בקובה- קובה זו ארץ שלא היינו מעזים לטייל לבד! ולכן המשמעות של שחר גל בטיול הזה הייתה רבה ומאד מאד טובה!!!