היסטוריה קטנה נרשמה אמש בנמל התעופה בן-גוריון, עם נחיתת הבכורה של הטיסה הישירה הראשונה מאיי סיישל לישראל – במטוס האיירבוס של חברת התעופה אייר סיישל. מעתה תצא מדי שבוע טיסה ישירה אל היעד האקזוטי שבאוקיינוס ההודי

בטקס חגיגי שנערך ב-27/11 בנמל התעופה בן גוריון, בנוכחות שגריר ישראל באיי סיישל ומנכ”ל חברת התעופה אייר סיישל, נחנך באופן רשמי קו הטיסות החדש, שמחבר לראשונה ובטיסה ישירה, את איי סיישל האקזוטיים עם ישראל.

”אנו לא נוהגים לחנוך קווים חדשים לעתים קרובות”, אמר בנאומו מר רמקו אלטיוס, מנכ”ל חברת התעופה “ועל כן יש עבורנו חשיבות מיוחדת, ליצירת הקשר הישיר בין ישראל לאיי סיישל”.

טיסת הבכורה מתל אביב לסיישל, יצאה בשעה 23:55 והיתה מלאה לחלוטין בנופשים ישראלים, בדרכם לחופשה אקזוטית באיים. הקו בין ישראל לסיישל יפעל אחת לשבוע בימי רביעי – המראה מנתב"ג ב-23:55 ונחיתה בסיישל ב-08:25. הטיסה חזור תמריא ב-17:30 ותנחת בישראל ב-21:50. אורך הטיסה הוא כ-6 שעות.

לקראת השקת הקו, נערכה תחרות מיוחדת בבית הספר לקונדיטוריה של אסטלה להכנת ועיצוב עוגות לציון האירוע. את העוגה המרהיבה שזכתה במקום הראשון עיצבה ואפתה לירז מלכה המוכשרת ושתיהן השתתפו בהשקת הקו.