ג'אמל חוסיינוב ”חוויה נפלאה עם מדריך מקצועי ואדיב“
שמענו על ג''אמל ביקורות נהדרות, יצרתי קשר איתו לפני הנסיעה וקבענו טיולים.הוא הגיע בזמן לאסוף אותנו.בחור מקסים, עדין אדיב בעל ידע רחב בכל הנושאים.עצר לנו בדרכים לשתות, לשירותים היה קשוב לנו לאורך כל שלושת הטיולים ודאג להכל.גם כשסיימנו את ימי הטיולים סידר לנו רכב עם נהג לכל היום לשווקים וקניות.נשארה לנו חוויה נפלאה עם מדריך מעולה.ממליצה בחום ומכל הלב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל