שמורת פליטביצה ”פליטביצה - הגיעו מוקדם!“
אז לא צריך להכביר עוד מילים על המקום הקסום הזה. אנו הגענו מוקדם יחסית (8:30). מסתבר שבחודשי הקיץ פותחים כבר ב-7:00. בהתחלה היה נפלא ובהחלט סביר מבחינת כמות האנשים. לאחר שעה בערך התחיל להתמלא ברמה של פקקים בגשרי העץ, קושי לעצור רגע מפאת עיכוב אגואיסטי הנזקף לזכותך וכו'. שווה לקום מוקדם ולהגיע ראשונים תהנו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל