שמורת פליטביצה ”שמורה יפהפיה ומרשימה - אתר חובה“
הכל מאוד מסודר וברור. עשינו את מסלול C כי רצינו ללכת עם הפנים לכיוון המפלים. ממליץ להגיע הכי מוקדם שאפשר לשמורה כדי להימנע מעומסים בשבילים. אפשר לקנות כרטיסי כניסה במקום. רוב המסלול מוצל ונעים להליכה, כדאי להביא כובע ומים. יש שירותים קפיטריה ואפשרות למלא מים בתחנות של המעבורת והאוטובוס.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל