יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”מסעדת ברוקו רומא “
בטיולנו ברומא בפנטיאון, בשעות הצהרים נכנסנו למסעדה משפחתית- האוכל טעים מאוד, מוגש ביעילות, למרות שהיו הרבה אנשים במסעדה. מגישים דגים טעימים וגם פסטות שונות. יש גם בשרים, אותם לא ניסינו ופיצה על גחלים. המסעדה מעוצבת יפה מאוד.