הזמינו online
מלון איזגרב ”בילוי במלון“
המלון שופץ לפני שנה ותנאי האירוח סבירים. נחמד כמלון ליציאה לעיירות הסמוכות. פארק המים מתאים לכל הגילאים אך נסגר ב-17:00 ואחרי שעה זאת אין כל פעילות במלון. לא לילדים ולא למבוגרים.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל