תרמה בוקרשט ”גן עדן מושלם“
מקום מדהים, נקי מאד, נעים, בתור אחת שלא אוהבת בריכות לא רציתי לצאת משם. היה מושלם. ישנם נהלים להביא דרכונים לילדים מעל גיל 16 אחרת לא מכניסים לאיזור של המבוגרים, רצוי להביא מגבות, נעלי אצבע.
לדעתי מבוגר שלא מענין אותו לגלוש במגלשות לא צריך לרכוש כרטיס משולב, מאחר וסביב כל הבריכה גם החיצונית וגם הפנימית יש ג'קוזי אין צורך לקנות את הכרטיס לאיזור העליון אלא אם יש ענין בסאונה (באיזור העליון יש סאונה וג'קוזי). על המסאז' משלמים בנפרד. מקום מומלץ. מחכה כבר לפעם הבאה...
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל