הזמינו online
מלון שאטו ואפטזרוב ” מלון מומלץ עם אוכל כשר בבנסקו“
אני ומשפחתי היינו בבנסקו. תוך כדי טיול בבולגריה פנינו לדני, נציג המלון לישראלים. הוא שיריין לנו חדר במלון. מאוד נהנינו, היו לנו ארוחות כשרות על בסיס חצי פנסיון, חניה, המלון מציע גם הסעות למעלית הסקי בחינם. יש במלון סאונה, בריכה, חדר לילדים, שמאוד אהבנו להשאיר שם את הקטנים עם צוות הבידור.
ניתן להשכיר ציוד לסקי במלון ולהשאיר את הציוד במקום יעודי לשמירת הציוד, שזה היה מאוד נוח. ממליץ לכולם להגיע ולהנות ממלון טוב עם אוכל כשר במחירים עממיים.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל