אגם קומו ”האגם היפה בצפון איטליה“
אגם קומו… מה עוד אפשר לספר עליו? בעיני הוא האגם הכי יפה מבין האגמים בהם ביקרנו בצפון איטליה. הגענו לגדה המערבית דרך העיר קומו (לא התרשמתי מהעיר). באותו יום ירד גשם, דבר שהוסיף לנסיעה נופך רומנטי. התמקמנו במלון בסמוך למעבורת ובילינו באיזור יומיים.
אהבתי את העיירות וארנה ובלאג'יו למרות שהן ממוסחרות. היה מאוד מרגיע ונעים לשוט באגם או לבלות במסעדות ובבתי הקפה. ממליצה בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל