טיפים נוספים על תחבורה בנורווגיה ”תשלום מראש על כבישי אגרה בנורווגיה“
חזרנו מטיול בן שבועיים בנורווגיה. הנסיעה היתה מאוסלו לכיוון איזור הפיורדים עד לאולסנד ומשם לברגן וחזרה לאוסלו. מחברת ההשכרה Europcar נוצר הרושם ששווה לשלם מראש עבור כבישי אגרה (חינם עד 60 קרונות בערך וכבישי אגרה מעבר לזה – יש לשלם את ההפרש). בחישוב כולל לאחר סיום הטיול, יצא שבאופן מובהק התוכנית הזו לא השתלמה. עדיף בבירור לשלם עמלה על דמי הטיפול. זה היה חוסך לנו כמה מאות קרונות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל