מדריך מומלץ בבאקו - אזרבייגן ”גאמל מדריך מספר 1“
יצאנו 2זוגות לבאקו אזרבייגן יצרנו קשר עם גאמל מדריך מקומי שמצאתי עליו המון המלצות בקבוצות פייס את כל ההתנהלות והתכנון של הטיול עשינו לפני בווצאפ גאמל דובר גם עברית בנוסף לעוד שפות והגיע היום שהגענו גמאל חיכה לנו בשדה ולאורך 8 ימי טיול לא עזב אותנו לקח אותנו למקומות מקסימים עם המון ידע וסובלנות מדריך נעים הליכות קלט את כל השגעונות שלנו וזרם איתם אין ספק שבלעדיו לא היינו מכירים את אזרבייגן את מקומות הקסם את האוכל הטעים ממליצה בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל