קפה אורלין ”ארוחת בוקר טובה בניו יורק!“
נדיר למצוא בחו”ל ארוחות בוקר שבכלל מתקרבות לאלה שבארץ. בקפה אורלין זה הכי קרוב שמצאתי בניו יורק. המקום הוא בית קפה עם אוכל ים תיכוני. ארוחת הבוקר כוללת ביצים, תוספת תפוחי אדמה, לחם, שתייה ואפילו סלט עלים. ויש כמובן עוד כל מיני וריאציות (אפילו אחת עם חומוס). יש פרנץ’ טוסט מחלה (!) שמגיע עם מייפל – מומלץ ביותר. בית הקפה מציע גם תפריטי צהריים וערב... לא ניסיתי בעצמי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל