סג'יד יאפר ”גם נהג וגם מדריך מושלם“
אתמול חזרנו מזנזיבר היה מושלם, וזאת בזכות הנהג סג'יד. יצרתי איתו קשר מראש בווטסאפ, הוא הגיב מיד ובאדיבות. סג'יד הוא ממוצא הודי, חי בזנזיבר ואדיב מאוד. הוא לקח אותנו למקומות משגעים, פשוט חובה להסתובב איתו בזנזיבר, זה משדרג מאוד את הטיול. הוא אף הציע לנו טיולים, וסגר לנו הכל מראש עם האתרים. כדאי כדאי כדאי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל