מסלול חד יומי בברילוצ'ה ”שבעת האגמים ביום“

נסענו כל הזמן על כביש 40 -הוא סלול וטוב. כל הזמן עם הWaze גם גוגל מאפ סבבה.
 יצאנו ב8:30 בבוקר -עדיף לצאת מוקדם יותר. נוסעים ישירות לעיירה וילה דל אנגוסה -שזו בעצם רחוב ארוך
עם בתים יפים שלדעתי אין מה לעשות בה.

ביציאה מהעיירה עוברים על איזה גשר שעובר מעל נחל קצר בשם Rio Correntoso Neuquen שמחבר שני אגמים. מתחת לגשר יש שני תצפיות יפות. אז לפני שתגיעו לגשר קחו שמאלה יש דרך עפר תחנו מתחת לגשר. יורדים אל האגם לתצפית יפה. חוזרים והולכים ברגל 100 מטר מתחת לגשר לצד השני ושם יש גשר עץ שעובר מעל הנחל ותצפית לאגם השני. הגשר עץ מוביל לשטח פרטי.
 כ20 דקות נסיעה לאחר הגשר תגיעו לנקודת פיצול בכביש. שמאלה זה לצילה כביש 231 וימינה זה לסן מרטין.
 תפנו שמאלה לכיוון צילה סעו לאט אחרי כ200 מטר תראו מצד ימין חניה בחורשה תחנו לכו קצת ברגל יש תצפית בשם
Mirador Del Lago Espejo חוזרים לפיצול ונוסעים לכיוון סן מרטין.
 בכביש תראו מידי פעם תראו שלט כחול עם ציור של מצלמה.זה אומר שעוד כ500 מטר יש נקודת תצפית
אז תאטו ותעצרו שם. בדרך תראו גם אתרי קמפינג וחופים -גם שם אפשר לעצור.

בהמשך נסענו למפלי Cascadas Ñivincó דרך כביש עפר -מסלול של שעה מגיעים למפלים יפים ובריכה.
 עצרנו גם באגם
Lago Hermoso שנסענו אליו גם בדרך עפר

גם מומלץ לעצור באגם Espejo Chico שנמצא לפני המפלים -לא הלכנו איליו.
 הגענו לסן מרטין ב20:00 בשקיעה. חזרנו באותו היום באותה הדרך כ3 שעות של נסיעה איטית על 40 קמש -חושך מוחלט ומידי פעם קופצות חיות לכביש. בלילה חובה לעצור באחת מהתצפיות - ולראות המון כוכבים
 מי שיושן בסן מרטין יכול חזור בדרך אחרת ארוכה יותר ובדרך עפר כביש 65 שמובילה לאגם